natursekken.no blir drifta av Nasjonalt senter for naturfag i opplæringa
Kontakt oss: natursekken@naturfagsenteret.no Ansvarleg redaktør: Merethe Frøyland
Personvernerklæring
Tilgjengelegheitserklæring
Gjennomføring av økt 3
Ark 26–28 i PowerPoint-presentasjonen. Repetisjon. Repeter frå førre økt, beskriv kva eitt produkt sitt livsløp er og gjennomgå livsløpsanalyseskjemaet.
Ark 29–30. Livsløpsskjema. Gå gjennom dei tre fasane av livsløpet, og si at elevane no skal få øve på å bruke skjemaet som dei skal bruke i arbeidet med eige produkt. For kvart spørsmål som kjem opp på presentasjonen, la elevane komme med forslag til kor i skjemaet det høyrer heime.
Elevane skal no øve på å bruke skjemaet med dei tre dimensjonane av berekraftig utvikling og tre fasar i livsløpet til eit produkt. Dei skal foreslå endringar av ein elsparkesykkel som skal bidra til ei meir berekraftig utvikling. Endringane skal plasserast i skjemaet (sjå elevheftet s. 5). Summer opp forslaga og avklar eventuelle misoppfatningar.
Ark 31–32. Om berekraft, livsløp og reklame. Gjennomgå kriteria for reklame, og la elevene velje mellom å lage reklamen som film, brosjyre, poster eller liknande. Førebu dei på at dei óg skal reflektere over eige arbeid og produkt, og at kvar gruppe skal gjere ei vurdering av dei andre gruppene sine produkt og reklame.
Ark 33. Om vurdering. Gå gjennom kjenneteikn på måloppnåing (sjå elevheftet s. 6), slik at elevane veit kva som er forventa av deira forslag til løysing.
Ark 34. Arbeid med oppdraget. Nå skal elevane gjere ferdig prosjekta sine i grupper.
Ark 35. Oppsummering. Summer opp ved å la gruppene ta ei kort statusoppdatering. Avklar det som er uklart, både fagleg og organisatorisk.