Hopp til hovedinnhold
Undervisningsopplegg

Økt 1: Posten skal fram

Postkasser

I denne økta skal oppdraget til elevane skape læringsbehov og ei engasjerande ramme gjennom undervisningsopplegget. Gjennom aktivitetane om system får elevane fram sine eigne forkunnskapar. Med posten som eit konkret eksempel byrjar dei å forstå kva som ligg i omgrepet kommunikasjonssystem og kva for delar eit slikt system består av. 

Læringsmål

Elevane skal kunne

  • analysere eit oppdrag, sjå kva det blir spurt etter og kva kompetanse/kunnskap dei treng for å løyse oppdraget
  • fortelje om funksjonen til Posten som kommunikasjonssystem og gi eksempel på delar det består av

Tidsbruk

1A. Innleiing  10–15 minutt
1B. Kva er eit system?  10–15 minutt
1C. Flytskjema posten  30–40 minutt
1D. Oppsummering  10–20 minutt
TOTALT  60–90 minutt