natursekken.no blir drifta av Nasjonalt senter for naturfag i opplæringa
Kontakt oss: natursekken@naturfagsenteret.no Ansvarleg redaktør: Merethe Frøyland
Personvernerklæring
Tilgjengelegheitserklæring
Progresjon
Elektroniske kommunikasjonssystem
I dette opplegget for ungdomstrinnet skal elevane forstå korleis eit elektronisk kommunikasjonssystem i hovudtrekk er bygd opp og fungerer. Denne kunnskapen skal dei bruke for å finne opp eit klesplagg som kommuniserer med internett for å fylle eit behov.
Overordna læringsmål
Elevane skal kunne
- skildre kva eit kommunikasjonssystem er, med internett som eksempel på elektronisk kommunikasjonssystem
- forklare korleis digital informasjon blir overført frå sendar til mottakar
- gjere greie for positive og negative sider ved elektroniske kommunikasjonssystem
Tilknytning til læreplan (Fagfornyelsen, LK20)
-
Læreplan i naturfag (NAT01-04)
Kjerneelement
- Teknologi (KE68)
Kompetansemål
-
10. trinn
- utforske, forstå og lage teknologiske systemer som består av en sender og en mottaker (KM836)
Grunnleggende ferdigheter
- Muntlige ferdigheter (GF1)
- Å kunne skrive (GF2)
- Å kunne lese (GF3)
- Å kunne regne (GF4)
- Digitale ferdigheter (GF5)