Hopp til hovedinnhold

I dette opplegget for ungdomstrinnet skal elevane forstå korleis eit elektronisk kommunikasjonssystem i hovudtrekk er bygd opp og fungerer. Denne kunnskapen skal dei bruke for å finne opp eit klesplagg som kommuniserer med internett for å fylle eit behov.

Postkasser

Økt 1: Posten skal fram

 60–90 minutt

kodelås

Økt 3: Kva er koden?

60–90 minutt

kode

Økt 4: Digitalisering

45–60 minutt

Søk dekning!

Økt 5: Søk dekning!

45–60 minutt

klær

Økt 6: Oppdraget

120–180 minutt

Overordna læringsmål

Elevane skal kunne

  • skildre kva eit kommunikasjonssystem er, med internett som eksempel på elektronisk kommunikasjonssystem
  • forklare korleis digital informasjon blir overført frå sendar til mottakar
  • gjere greie for positive og negative sider ved elektroniske kommunikasjonssystem

 

  • Læreplan i naturfag (NAT01-04)

    Kjerneelement

    • Teknologi (KE68)

    Kompetansemål

    • 10. trinn
      • utforske, forstå og lage teknologiske systemer som består av en sender og en mottaker (KM836)

Grunnleggende ferdigheter

  • Muntlige ferdigheter (GF1)
  • Å kunne skrive (GF2)
  • Å kunne lese (GF3)
  • Å kunne regne (GF4)
  • Digitale ferdigheter (GF5)